lördag

Idag lät mig mig själv sola eftersom att jag ska på provfotograferingen på måndag, solade ifs bara 15 min för att jag inte skulle bli röd haha, inte för att jags er så stor skillnad, men men.
Fick även sova ut idag och det var väldigt skönt efter löpningsträningen som vi hade igår, gick sedan till farmor och åt mat och spelade tv-spel med systrarna och kusinen.

Nu sitter jag här hos pablo och vi ska titta på en film som vi hyrt, american pie - the naked mile, hoppas att den är bra.

.
Postat av: sarah

när du lagt in bilden så så markerar du den och trycker så den hamnar på en av sidorna, där man kan ställa in om man vill ha texten centrerad eller åt höger/vänster. hoppas du förstår, sen är det bara att skriva!


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback