söndag 13.00

Fick just ett samtal från danscenter där tjejen i telefonen sa att jag hade kommit in på hip hop/dancehall från min köplats. Blev först glad men började sedan tänka att då kommer jag alltså att träna 8 gånger i veckan, 3 i skolan, 4 med laget och 1 dans, kommer aldrig palla om jag ska träffa pablo och plugga också. Så har nu bestämt mig för att jag inte ska börja, kanske nästa termin men inte nu iaf, känns lite tråkigt eftersom att jag egentligen vill :(

men nog om det, idag blir det laga mat med pablo för att sedan åka hem till mig och plugga eftersom att jag har prov i kostlära på tisdag, sedan prov i marknadsföring på fredag men det ska nog gå bra. Man måste ju vara posivit om det ska funka.

Det är lite tråkigt att jag inte har så mycket bilder längre men det är bara för att jag glömmer digitalkameran hela tiden, men det ska jag blir bättre på. Ska tex ha med mig den till skolan och smygfilma mina vänner haha det ska bli skojj :)

Någonting jag måste ta upp är att jag börjar bli väldigt nervös inför fotograferingen imorgon, har iaf köpt de underkläder som jag ska ha på mig och fixat en kompis som ska sminka mig och så! Hoppas du bara inte glömmer det nu dz ;) Kommer antagligen att få bilderna sen så jag kanske, bara kanske kan visa någon i ett litet format, beror på hur bra dom blir.

hoppas alla får en bra dag!


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback