seg tisdag

När jag kom hem från mamma och Pelle igår så satte jag mig vid datan ett litet tag, sen gick jag till sängs. Fick ett sms av mamma vid 2 tiden att angelica var på väg hem så jag ringde henne och hon bad mig möta henne vid tunnelbanan. I samma vända så ringde Pablo och sa att han var på väg hem till mig nu och då bad jag honom att vänta vid tunnelbanan och möta upp angelica så att jag slapp gå ut, och det gjorde han förstås. Dom kom hem vid ungefär 3 så då kunde jag gå och lägga mig men Pablo skulle spela poker på datorn.

Imorse så vaknade jag vid 10 ungefär men låg i sängen till 12. Gick då upp och åt frulle med Páblo och sedan tog vi ett bad. Fotrsatte att titta klart på King kong som jag började se hemma hos Pelle igår och den var helt okej, 3+. Pablo ringde efter Pizza så vi vrakade i oss det och efter det fick jag storångest, vet inte varför men pizzan vår så himla stor. Så vi gick ut och gick i ca en timme och sedan mötte vi mamma för att handla.

Snart är det ugly Betty och Desperate housewifes, ska nu ta mig ett glas cola och sätta mig framför TV:n, en popcornpåse kommer säkert att poppas också :)


image256

.
Postat av: Bea

mm älskar att shoppa i USA

Postat av: Anonym

det gick bra, tack för kommentaren :)

2007-05-01 @ 23:18:57
URL: http://peutetre.blogg.se
Postat av: Bella

Tjejen, jag måste lätta mitt hjärta nu.
Flera gånger i veckan spanar jag in din blogg, både för stiltips , och för att få lite av din sköna attityd som du verkar ha :)
Uppskattar att du faktiskt verkar vara en sådan person som vågar berätta saker, och inte håller inne med när du bråkat med din pojkvän och sådär. Jag förstår att bloggandet till största delen är till för din egen del, men jag måste ändå säga att den är väldigt omtyckt av oss andra med.
Fortsätt såhär!
/ Bella

2007-05-02 @ 22:23:17

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback