god jul lite efter

God jul på er alla lite efter..

Nu är jag nästan klar med all julmat. Har firat 3 dagar i rad nu, men så är det när man har skilda föräldrar och yttligare en släkt på mammas sambos sida. Imorgon blir det lite mer firande med kusinerna på pappas sida men sen är det slut, tack och lov! Har säkert gott upp 3,4 kilo på dessa dagar.

Min favoritklapp fick jag av Pablo, en rosa digitalkamera :D (tack älskling). Jag har redan tagir massa bilder (mest på mig själv!) så ni får se vad jag hade för mig dessa juldagar.

Just nu sitter jag och väntar på Elena, vi ska ut ikväll (jag är ledig i helgen, hon också :D) men det är lite osäkert vart. Kanske möter upp Sofia ett tag också. Frågan är bara om jag ska ta med min nya älskling (kameran) eller inte? Tänk om den går sönder.. nej det blir nog bara lite före-festen-bilder och sen får den stanna hemma och vänta på mig ist.

Lite bilder från juldagarna då, ha det gött!

    


Syrran fick lättast julens största paket!



 





.
Postat av: Anonym

hallå du! det var längesen, är allt bra med dig?

<3

Postat av: sara

Hejhej!



http://michaelal.blogg.se/2008/february/min-nya-harfarg.html#comment



Detta inlägg skrev du för kanske tio månader sen. Du vissar din gamla hårfärg som var väldigt mörkbrun-svart och att du efter färgning fått en betydligt ljusare ton. Detta är precis vad jag vill ha. Jag har mörkbrunt hår naturligt och skulle verkligen vilja ha ungefär den färgen du fick efteråt... det vore oerhört gulligt om du kunde svara på denna kommentar och berätta lite hur du gjorde/vilken firsör.. om du har några tips på firsör/hårfärg jag kan använda etc.. urgulligt om du hjälper mig med detta, du har faktiskt hjälpt mig med löshår förr hehe :)

kram

2008-12-27 @ 19:01:21

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback