I feel like a princess

Fy faaaaaaaaaaan så jag mår idag!

Kvällen blev hellyckad men dagen efter är inte särskilt rolig. Kvällen började hemma hos mig och syrran dit ellinor och elena kom. Sen drog vi till Fellows eftersom att rykterna sa att det var gratis inträde och halva priset i baren, vem skulle tacka nej liksom? När vi väl kom in så sa dom att man fick gratis inträde på Vanilla om man stannade till 00.45!

När kvällen bara hade börjat gick jag och elena ut och rökte. Då kom det frame n kille till oss och frågade efter en cigg och jag hade bara 3 kvar så jag sa nej. Då sa han att vi skulle få 4 drinkar var om han fick en cigg för han ägde Fellows. Vi trodde honom inte men efter ett tag fick han sin cigg ändå och det visade sig att han faktiskt ägde stället. Jag behöver inte säga mer än att vi höll på att stupa klockan ett. Men S som vi kallar honom, väntade på oss utanför fellows och så drog i till vanilla, i en extra lång vit limosin hahaha :)

Min kväll var prinsesslik, eller ja iaf grymt rolig. Hur var din?







.
Postat av: Anonym

Shit vilken kväll,lät ju hur kul som helst ju!!!

Postat av: SEX AND THE CITTY

Dagen efter är aldrig rolig ;)

2008-12-13 @ 14:45:28
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Gynning

Ha en trevlig luciadag!

2008-12-13 @ 15:33:55
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback