Vill du ha en klapp av mig?

Visst är dom fina? Min släkt kommer absolut att veta vilka klappar som är från mig!










.
Postat av: S o f i e

nej va sött med rosa :)





tack så sjukt mkt! :) nja, beror lite på :). om det är en grym idé så tar jag det inte men om d e något vanligt så tar jag det :). Ska dock troligtvis ha en tävling om en fotografering snart om du vill vara med i den :D

Postat av: Fanny

Vad fina :) Själv har en stor del av mina blivit svartvita i år ;D

sv: Ja, den är jätte fin! :)

2008-12-12 @ 17:15:45
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: annalena

finns min där? det var så fina paket att jag bara vill ha en julklapp iår :) grattis föresten kevin vann visst idol.

Firar du jul hos pappa eller mamma?

2008-12-12 @ 22:53:03

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback