ingen tv - orka bry sig?

Kom hem för ett tag sen, åkte till slussen och mötte lissan som hade köpt två tröjor till mig från gina tricot. Två vanliga långärmade tröjor som jag kan ha under jobbtröjan, tack liss! När jag kom hem så gjorde jag mat, hade planerat hela dagen att göra pommes och kyckling men när jag väl kom hem och såg pyttipannan i frysen så blev det pytt ist, men stekt ägg såklart!

Sitter nu och väntar på att Elena ska komma så vi ska fika lite och snacka skit och sedan blir det bada för min del. Vi har ju inte fått någon tv ännu, efter att vår gott sönder. Konstigt nog känner jag mig inte så beroende av den, angelica har dock en i sitt rum men jag orkar inte gå dit och sitta i hennes säng och titta, tvn är ju inte särskilt stor om man säger så haha.

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback