Lång dag

Åh va den här dagen har gått segt. Lunchade med eleonor och lisette för dom kom och hälsade på mig, och jag som ville äta husmanskost fick nöja mig med fiskgratäng och potatismos! Eftermiddagen gick ovanligt trögt och det fanns inte speciellt mycket att göra heller, fick stå och plocka upp lite puma-kläder.

Tv:n hemma hos oss i vardagsrummet fungerar inte, så när vi ska titta på tv så får vi gå in i syrrans rum och sitta och tränas i hennes säng, mysigt värre. Mammsen sitter där just nu och tittar på fotbollen, så jag ska snart gå och hålla henne sällskap, men först ska jag bada och läsa Sofies mode och sedan titta igenom elloskatalogen, skojj!

.
Postat av: Sweet 16´s blogg

tack så hemskt mkt, allt bra annars? :)

Postat av: lisette

tack själv gumman.. länge sen nu !

2008-03-27 @ 01:51:50
URL: http://lisettee.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback