Prova mittbena

God morgon!
Vilken otroligt härlig morgon, jag vaknade vid halv 10 och var pigg som en mört. Tog en dusch och gick sedan och gjorde frukost som bestod av stekt ägg, rostat bröd och juice. Nu ska jag snart lägga min makeup och klä på mig och sedan gå ner till skarpnäck för att ta bussen till farsta. Har ju åkt ersättningbussarna nu igår och det har sl gjort bra, det går fort och bussarna kommer när dom ska, det enda jobbiga är att jag måste åka till gullmarsplan för att ta bussen och det känns ganska så onödigt, så idag går jag som sagt till skarpnäck.

Funderar på att prova mittbena idag, och se hur det blir. Jag tycker det är så himla snyggt på att kändisar och modeller, men det brukar ofta se förjävligt ut på en själv, men jag får pröva, det kan ju inte bli mer än hemskt och då får jag göra om det!

image558


Mary-kate passar utmärkt i det!

.
Postat av: Lia Florenz

oh vet du var den kommer ifrån? :D

Postat av: tilda

precis, det är jättesnyggt på kändisar men jag ser ut som en mupp, haha :D

2008-03-27 @ 16:07:07
URL: http://tildasfoton.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback