shopping

Sitter på rast nu, lunchade med Jennifer som jag inte har trättat på år och dar, senast var fjortistiderna på grönan när vi hängde där tillsammans varje dag och trodde vi var jätteballa haha. Men hon jobbar iaf i centrum här också nu så vi tog en liten pratstund som var jättetrevlig.

Glömde berätta att jag och min syster igår satt och väntade på buss 173 i 1 timme och 10 minuter i kylan, fy fan alltså, jag hatar sl! Min syrra skulle på bio, men missade den och jag skulle iväg till rönninge. Det slutade med att syrran åkte in och fikade (tog tuben ist) och jag fick skjuts av pappa, vilken han inte upskattade men det gjorde jag. Stackars alla som fick stå och vänta, jag tror inte ens att den kom...

Men iaf, imorse när jag var på väg till jobbet så fick jag ett mess av chefen att jag började 12 ist för 10, så eftersom att jag redan var på väg så shoppade jag lite nu när lönen har kommit, 2 par jeans, ett par skor och underkläder. Köpte även presenter till syrran som fyller 9 på fredag, för 600 kr :O hon är så bortskömd, men eftersom att det är pappa och farmor som klär på henne så måste jag göra en insats, jag får bara hoppas på att hon betalat tillbaka när hon blivit stor haha.




:) - tack för tipset på låten, den var jättefin!

.
Postat av: lisette

länge sen man såg dig gumms :(

Postat av: :)

Varsegoood

2008-03-25 @ 20:21:46

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback