bajenmatch

Kom precis hem från bajenmatchen, 3-6 till malmö, men det var en bra match, iaf första halvlek, det blev hela 7 mål då. Men sen tappade bajen och förlorade, synd! Det var sista hemmamatchen, var där med syrran.
har precis tagit ett bad och läst gossip girl (3) som jag började på i morse. Ska snart lägga mig i sängen och läsa lite mer, är så himla trött. Därför orkar jag inte heller ta kort på mina skor och lägga upp bilderna. Skorna är ifs på jobbet så det skulle ändå inte gå haha.

Min mobil slutade fungera igår, eller "välj-knappen" som man använder mest så har inte kunnat sett några sms eller något. Jag har bara kunnat ringa. men nu har jag bytt tillbaka till min nya så nu fungerar det (så ni kan sms-bomba mig nu igen).


(supergammal bild på mig och syrran)




Dagens kommentar:
- Mesiga män kan vara så töntiga
(angelica på väg hem från bajenmatchen)

.
Postat av: NELLI

Yeah dude! Hennes stil är skön ;)

Postat av: - H O D A *

- ellerhur !

2008-11-04 @ 16:29:50
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: - H O D A *

- måste bara säga att du är riktigt vacker .

2008-11-04 @ 16:29:59
URL: http://merei.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback