dagen efter

Jag förstår inte hur man kan vara så trött som jag har varit idag, det var väldigt länge sen jag var det. Inte så konstigt eftersom gårdagen var full av aktiviteter. Fick i alla fall sluta kl 18.00 så jag hann hem och städa lite innan folket kom. Vi blev sammanlagt 12 personer, väldigt trevligt. Kvällen tog inte slut förens 04.00 vilket betydde att jag hade varit uppe i 22 timmar i sträck, vilket jag aldrig brukar vara.

Så dagen idag har varit seg, gick ner till centrum och åt pizza med Louise (den var väl behövd) och gick sedan hem och tittade på ett vänner-avsnitt. Vid 2-tiden kom pappa och hämtade mig och syrran så åkte vi till farsta c och köpte present till angelicas kompis. Det bästa med att pappa har köpt ny bil är att man får lyssna på NRJ på högsta volym för att han är så nöjd med sina högtalare. Vi får väl se hur länge det varar!
Efter farsta ålte vi till farmor och åt och nu sitter jag här, jättetrött och sliten och har svårt att fatta ett beslut om vad jag ska göra ikväll. Blir det stanna hemma, bada, titta tv och sova eller dra till k15 där mina vänner har hyrt nedre delen för att dansa järnet hela kvällen? Åh jag kan verkligen inte bestämma mig!








.
Postat av: isabella

fin blogg, haft en bra dag? (:


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback