Jobb

Jobb jobb jobb, slutar i för sig 16 idag så det är skönt. Får gå runt i centrum i en timme tills jag ska åka iväg till spanskan och efter det ska jag hem till Pablo och lägga upp en fotbollsträning tills söndag, nästnästa. Då ska jag nämligen träna Peters fotbollslag, ett gäng 12-åriga pojkar. tror ni dom kommer tycka det blir kul att ha en tjej som tränar dom?! haha vi får väl se, jag ska köra järnet med dom!

Fick ta den tidiga rasten idag, så sprang iväg och köpte min efterlängtade tunnbrödsrulle och smaskade i mig. Nu börjar jag igen om 20 minuter och måste hinna ut på en cigg. Har verkligen tappat ner på det, eller ja iaf igår, rökte bara 3 stycken, hurra för michaela!








.
Postat av: Emelie

Stolt över dig babe =D

Postat av: karro

snygga bilder i headern :)

2008-11-19 @ 19:45:20
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback