söndag

Såg ni att det snöade ett tag? Brr och usch!

Vid 19.30 igår satt jag fortfarande framför datorn med mjukiskläder och tittade in i era bloggar (som är super) när jag fick ett ryck och ringde Rosanna och sa att jag skulle med ut. Jag fixade iordning mig och kom till fia vid 21-tiden. Där blev det vin och shots, dock inte för mig. Vi började röra oss in mot stan och k15 och kom dit runt 23-tiden. Det blev en superkväll med massa välbekanta ansikten som man inte hade sett på ett tag, världen är allt bra liten. Jag och Rosanna röjde hela kvällen och vi dansade säkert bort minst 5 kilo, inte för att vi behöver det! ;) Kom i alla fall hem i tryggt förvar vid 04.00 och slängde mig i sängen direkt.

Blev väckt imorse av att syrran kom in vid 14-tidenoch skrek: Det snöar!! Jag gick raka vägen till soffan med täcke och kusse, la mig och och tittade på vänner, vilket jag har gjort hela dagen nu, förutom de 10 minutrarna som jag mötte eleonor vid bänken. Skön söndag om ni frågar mig!





btw mamma, ja jag är ett rosafreak!






.
Postat av: t e r e s e

hihi, vist äre! =D

Postat av: - ● Rebecca ● -

Ja fy fan...

Jag skulle faktiskt klara mig utan snö över huvudtaget,den ligger ju ändå aldrig kvar över julen...:(

2008-11-16 @ 18:37:15
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Sofia

- tack tack :)

2008-11-16 @ 18:44:49
URL: http://sofija.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback