Step brothers

Kycklinglasangen som pelle gjorde var bland det bästa jag har ätit, mumsade i mig så att jag seriöst höll på att spricka. Efter maten så gjorde jag mig en latte i takeaway-mugg och gick ner till bussen med mamma. När jag väl hade satt mig på bussen och mamma hade börjat gå hemmåt så insåg jag att jag inte hade min mobil på mig. Så jag hinner precis gå av innan bussen åkte och sprang efter mamma.  Vi började småspringa mot bussen eftersom att min buss skulle gå 33 och klockan var 25 (bussen jag satt på innan var en extrabuss). När vi väl kommer in så hittar vi inte min mobil så mamma ringer den och det visar sig att den ligger i min tröjficka, i´m so stupid! Så jag börjar springa till bussen och hinner precis, vilket var tur för annars skulle jag varit i stan 9 minuter innan filmen började.

Det var grymt mkt folk på sf idag, kanske berodde på att den nya James Bond filmen hade premiär, så denna lördag var ju kanske inte den bästa att se bio på. Men Step brothers var verkligen bra (hahahahaha, måste tilläggas!) Kanske är mer killhumor men den är iaf sevärd till 100, bio eller hemma framför tv:n spelar inte så stor roll.


Nu sitter jag hemma hos pablo. Han är ute och övningskör med sin mamma. Det finns verkligen ingenting bra på tv så jag sitter nog här ett tag. Om jag inte går och lägger mig (a)

 

.
Postat av: Sanna

Åh, step brothers vill jag se :) Verkar lite smått rolig sådär!


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback