aj mitt knä!

Gud jag är helt död idag. Träna brottning med laget imorse, och det var då det hände.. Jag skulle brottas med Monica och hons tår bakom mig och håller runt mig. Jag sätter in mitt ben mellan hennes för att få balans och då drar hon bakåt och sätter sig ner på mitt ben så det viker sig! AAAAAAAAJ!!!! Ja jag erkänner, jag började störtgråta (tyck synd om mig!). Det blev inte svullet men jag haltar fortfarande och det gör så jävla ont när benet inte är i högläge. Jag är ingen som springer till akuten så jag får se hur det är med knät imorgon.

Sitter nu och tittar på melodifestivalen och det var verkligen ingen låt som jag tyckte om ikväll, förutom Molly´s, hon har jättefin röst!



Gamla fotbollsminnen! Miss it!







.
Postat av: papito in de haus

mickan jag ska lära dig att brottas, fråga vad jag gör med pablo på träningarna!

2009-02-22 @ 14:32:39

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback