dansa bort tankarna

Nå, vad tyckte ni om melodifestivalen? Jag diggade låtnr 2, vad tycker ni? Vem var bäst?

Snart ska jag lägga mig, försov mig ju imorse så inatt ska jag få ordentligt med sömn hade jag tänkt. hatar att vakna upp med ett ryck och inse att man har 15 minuter att klä på sig, borsta tänderna och springa till tunnelbanan, usch!
Igår var jag ute med elena och veronica, det blev ambassadur, faktiskt första gången jag var där, och intryket var sådär, inte så bra som jag förväntat mig att det skulle vara efter att jag har hört.. men jag ville bara ut och dansa och få tankarna på annat!







.
Postat av: Jennie

jag missade melodifestivalen :/

Postat av: jennifer

jaha =). Ja det är en bra mobil =P. Vad gör du idag då?

2009-03-01 @ 15:27:37
URL: http://girlinlove.blogg.se/
Postat av: Emmi

Jag tycker också det var rätt bra tips :) Förövrigt gillade jag med låt nr 2 bäst ;)

2009-03-04 @ 10:37:17
URL: http://egustavson.blogg.se/

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback