söndag

Underbar dag! Vaknade vid 11-snåret och satte mig för att titta på tv, fanns dock ingenting att se men jag var väldigt nöjd med mina köttbullemackor som jag åt med ett riktigt stort glas mjölk. Efter det bar det in i duschen och sedan iväg till söderstadion för match! Riktigt jädra nervös var jag, hade nästan ont i magen. Skulle vi förlora denna match så skulle jag kanske ha tappat all tro på att vi skulle kunna hålla oss kvar i allsvenska till nästa år. Minutrarna gick, nervöst och kallt.. stämningen helt okej. Precis innan halvlek så skjuter Simon Helg (våga skjuta tuff att göra mål) bollen rakt in i nätet och Bajen leder en match för första gången på väldigt länge! Vilket känsla! Ska jag vara riktigt ärlig så kom det faktiskt en och annan tår.

Efter en skön vinst (även fast vi skulle ha satt våra chanser) så drog jag och Joki in till 54 och åt middag, Joki bjöd, tack! Efter det blev det några drinkar och sedan hemgång.

Väl hemma blev det ett varmt skönt bad efter kylan och nu lite dator.. Ska snart lägga mig och sova, underbart!








.
Postat av: Anonym

tackar :D allt bra?=


Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback