Just idag är jag stark, just idag mår jag bra..

Vilken morgon, har inte varit så här trött på länge. Har nyss ätit mackor med ost och druckigt oboy, jag som säger till mig själv att försöka bli nyttig, mm jo det håller jag mig ju till (NOT). NRJ in the morning är bäst på morgonen, det får verkligen mig att vakna upp. Idag är det fotboll igen, sedan har jag marknadsförning och livskunskap, men mina lärare var sjuka igår så hoppas på att dom är sjuka idag igen :)

btw tack så mycket för alla kommentarer som ni skriver, jag blir verkligen jätteglad!

Idag är det aik-hammarby, och jag ska gå med mamma. Vi ska sätta oss på medis innan och matchen, säkert på söderhof, sedan blir det iväg till matchen och gud vad jag ska skrika! Bajen klacken, södra nedre :) HEJJA BAJEN!
Just idag är jag stark, just idag mår jag bra...

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback