ni har ingen fantasi

igår förlorade ju bajen, som nog alla vet vid det här lagret, tråkigt nog! Matchen var inte alls bra, bajen blev faktiskt utspelade.. Men någonting positivt är ju att bajens klack vann över AIKs klack med 4+ mot 3+ ;) Det var nog tack vare mig tror jag!

fantasi
ja ni har ingen fantasi
snor från Hammarby
för ni vill va som oss
för ni är pinsamma gnaget

fantasi
ja ni har ingen fantasi
snor från Hammarby
för ni vill va som oss
för ni är pinsamma gnaget


Idag vaknade jag vid 06.15 så jag orkade inte sätta på datorn för att skriva, nu sitter jag i skolan och har lunch så jag har just ätit hamburgare som det blev i skolan idag. Senare blir det bara till att ta det lugnt hemma och vänta på top model!

(för er som inte förstår låten där uppe så sjöng bajen en sång förut och AIK snodde melodin och gjode om den)

.
Postat av: Anonym

SPELA ROLL...

AIK VANN ÄNDÅ..:D

2007-04-26 @ 08:43:00

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback