Pizza i centrum?

En mycket trevlig dag hitills, vaknade vid 10tiden och gick upp och åt frukost, Pablo hade gått till jobbet så jag fick äta själv. Åkte sedan hem och mötte eleonor för att ta en promenad, gick ner mot kärrtorp och jag hade på mig mina nya mjukisyxor med texten "studenten 2007" på rumpan. Det var så himla varmt, gick i linne, uppdragna mjukisar, en kofta och mina vita ballerina från förra året. Tog mig en titt i förrådet idag och märkte att jag faktiskt har mer skor än vad jag trodde, en positiv nyhet! Efter promenaden gick vi hem till eleonor och åt nudlar med kyckling och kollade på filmen SÖK, har inte sett klart den men den är bra. Hämtade nyss Malaika på fritids och sitter nu och tittar på Den lilla sjöjungfrun med henne, haha den är rolig faktiskt.

När mamma kommer hem ska jag träffa eleonor igen och vi ska ner till centrum, Ali ska bjuda oss på pizza, mums! eller vi hoppas iaf på det, eller hur elli? ;)

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback