tack tjejen

Vart på ÖB nu och köpt saker till Evelinas maskerad. Blev mycket ballonger och glitterspray och så. Åkte sedan till Pablo. Nu sitter jag här och är jättehungrig, ska ta och äta någonting snart.
Åh det bästa hände idag, när pappa släppte av mig i älvsjö så var jag tvungen att springa till pendeln för den kom när jag var nere vid bussarna. Jag tar en snabblöpning med mina två kassar och väska och hinner precis ner till perongen när dörrarna stängs, men tjejen som stängde dörrarna sa att jag kunde hoppa in vid henne och åka till nästa station där jag gick in i en vagn, tack så mycket tjejen!








image185

.
Postat av: Malin

Hahaha klockren strip :P örhängen är från Dollarstore av alla ställen :D

Postat av: felicia

hahahaha den var bra :D

2007-04-12 @ 20:47:16

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback