nytt jobb

Åh jag orkar verkligen inte jobba längre. Har bara två veckor kvar nu, sedan ska jag börja på mc´donalds ;) Melle jobbar där så det ska bli riktigt kul. Nu kanske ni tror att jag verkar helt störd som byter från servetris i gamla stan mot donken, men det är inte alls roligt på restaurangen längre och jag vill ha ett jobb som man kan få fast arbete på så att jag så småning om kan få barn. Nu hade jag väl kanske inte tänka mig att jobba där i flera år med kanske 1,2 år sådär, medans jag funderar på vad jag vill hålla på med i framtiden.

Bilderna från resan kommer snart, måste hem till pappa och ladda upp dom :p

.
Postat av: Amanda

hej tjejen!
länge sen, funderar du på barn:)
fan va roligt:)

2007-11-23 @ 11:28:50

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback