Shit vilken dag

Har tagit hand om evelina och Isabella hemma hos Pablo, men det har varit kul. Pablo var också med och vi spelade kubb och lagade mat och sådant. Nu sitter jag här hemma med huvudvärk, kom just hem från donken där jag ska börja jobba om 2 veckor, men redan imorgon ska jag på utbildning. Idag var det bara att skriva på lite papper och få en liten visning med dom andra som skulle börja. (kul att träffa melle igen!)

Nu ska jag dricka varma koppen och planera lite inför min födelsedag som är den 8/9. Puss

.
Postat av: lovisa

jag ska också ha nått den 8/9 :) men fyller 9/9 :D

Postat av: Elin

vilken donken är det du ska börja på? :)

2007-09-25 @ 15:04:31
URL: http://eatme.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback