291207

Åkte in till stan och fixade allt inför nyår. Drinkmixer, lösögonfransar, nagellack mm. Fan jag vad längtar. Mår lite bättre nu, men känner mig fortfarande seg. Efter stan åkte jag till sickla för att leta efter en speciell drinkmix men hittade den inte och jag blev så irriterad så jag var tvungen att köpa thaimat och svulla i mig (a)

Syrran kom nyss hem efter jobbet så hon och hennes kompis ska föra lite här och sedan dra någonstans (hoppas jag) haha. Jag ska bara kolla på mina avsnitt idag och jag har hunnit kolla 4,5 dvd-skivor (18 avsnitt) sen julafton :) Visst är jag duktig?

SKa låta syrran få datorn nu, skriver kanske lite mer ikväll. KRAM

.
Postat av: tilda

Från h&m :D KRAM

Postat av: Minna

aj med ögonfransar, har aldrig vågat testat det haha

2007-12-29 @ 19:28:02
URL: http://puuccii.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback