3 nyårslöften

Mina nyårslöften förra året var
  • vara mindre svartsjuk av mig
  • -det kan jag verkligen säga att jag har blivit, iaf den sista tiden av året. ´Detta gällde självklart min pojkvän men jag har verkligen blivit mindre svartsjuk :) 

  • vara mer självisk
  • -med att vara mer självisk så menade jag att jag skulle börja tänka lite mer på mig själv och lite mindre på andra. Det har väl gått sisådär.

  • sköta skolan det sista halvåret
  • -jag kan säga att jag är grymt stolt över att jag tog studenten och inte behövde gå om ett år, go mickis! Så det lyckades jag också med.

    Jag brukar oftas ha 3 nyårslöften, och jag har kommit på ett hitills, och det är att sluta röka, så efter 12slaget så är det stopp, föralltid.


    Gick nyss upp och tog ett bad, håller på att göra toast nu och sedan ska jag ta det lite lugnt framför tv:n innan jag ska börja göra mig iordning. Jag ska åka härifrån vid 5 så ungefär vid 3 kommer jag nog att sätta igång så att jag har mycket tid på mig. KRAM


     


    .
    Postat av: johanna

    hej på dig =)

    är du inte medlem i gratisbio tycker jag att du ska bli det
    nu. på gratisbio.se samlar du ihop poäng genom att just
    bara klicka på sidor och vips så har du en gratis bio biljett.
    du kan även samla ihop till mer poäng genom att vara aktiv
    då kommer det landa present kort på affärer du själv bestämt.
    själv har jag 1200 kronor på kicks att försöka slösa bort.
    och även 4 biobiljetter hemma. så jag tycker du ska bli
    medlem och i alla fall ge det ett försök. jag vet att det kan låta
    som att detta inte är sant men det är det och det har jag bevis
    på med. jag hoppas i alla fall du haft en bra jul och får ett bra
    nytt år som nu väntas.

    för att få redan 75 poäng så ange mig som värvare : uniqa
    här har du länken till sidan : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

    kram på dig

    Postat av: Majda

    gott nytt ååår :D
    du är utmanad! gör året lista och säg till när du är klar så jag kan läsa !

    2007-12-31 @ 13:31:59
    URL: http://Majdas.blogg.se
    Postat av: Anonym

    svar: vad grymt med silver, om jag hittar nåt silverlack så ska jaggöra det :D

    2007-12-31 @ 13:39:45
    URL: http://puuccii.blogg.se

    Nå, vad har du på hjärtat? :)

    Namn:
    Komma ihåg dig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback