roliga minnen :)

Sitter och väntar på melle, hon är seg.

Alla tjejerna har gått nu och dom påminnde verkligen mig om när man var yngre och var massa tjejer hemma hos någon och fixade sig i timmar bara för en hemmafest. Jag kommer ihåg hur kul man tyckte det var och det var så spännanade att träffa killarna som satt och väntade. Man ville alltid vara lite sen så att dom skulle ringa och fråga vart man var. Fan vad jag saknar dom tiderna. Man var verkligen ett gäng som man var med hela tiden och man umgicks nästan inte med några andra, gud vilka tidet alltså.

En speciell tid som jagkommer ihåg var nyår för kanske 2,3 år sedan när vi skulle till rotebro, det var jag och 4 tjejkompisar och vi var så glittriga och fina (jag har fortfarande glitter på golvet efter glittersprayerna) och vi åkte i timmar dit och gick från pendeln i minst 30 minuter, gud vad kul vi hade!


Har inte ni några såndana roliga minnen att dela med er av? :)


KRAM

.
Postat av: Lissan:D

jag har samma minne att dela med dig ;) hehe

2007-12-16 @ 10:29:49

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback