Rosa pantern

Kom just hem från jobbet, eller hem och hem, jag är inte hemma haha. Gissa vart jag är? ;)
Glömde jobbskorna idag så jag fick ha skor som var för små så mina fötter värker, det lutar pt en fotmassage ikväll :) Ska snart ta mig ett bad och sedan gå ner till folket där nere och spela lite tv-spel kanske, eller så sitter jag här och skriver om vad jag tänker på hela kvällen haha, nej då blir ni nog uttråkade.
Längtar verkligen till imorgon, ska hem till jessica och träffa massa gamla vänner så vi ska sitta och dricka lite gott och prata, sedan ska vi ut. Jag ska köpa vodka och drinkmix och den smakar precis som rosa pantern ute :)
image476

Är det någon som vet om det ligger någon Cervera-butik i stan? KRAM

.
Postat av: Franz

Hos en kompis :P eller?

2007-12-27 @ 22:24:56

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback