tråkig blogg

God morgon, jag är konstigt nog väldigt pigg idag fast jag hade det svårt att somna. Jag har fan svårt att sova över huvud taget nu för tiden. Ska snart börja fixa mig och gå till jobbet men ska gå om 40 minuter och jag gör mig klar på högst 15 så jag kan ta det lugnt ett tag till.

Efter jobbet ska jag kanske iväg med melle till någon av hennes killkompisar och spela spel haha, låter väl skojj? Nje jag får se om jag följer med, måste verkligen sova på nätterna annars kaosar jag på jobbet.



Btw så vet jag att min blogg har blivit tråkig, men vänta tills jag får min digitalkamera, då j*vlar! :D

.
Postat av: Anonym

Nej din blogg är intressant :D mycket bättre än förrut

2007-12-11 @ 16:20:11

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback