alla hjärtans dag

.. och så var det alla hjärtans dag igen, en dag som för mig är ganska överskattad, visst är det kul men vad firar man egentligen? En dag med sin käraste, jo det är väll sött. Även fast jag inte är så mycket för alla hjärtans dag så var jag bara tvungen att köpa dessa saker till min älskade, en liten bakelse och ett par chekar (som jag köpt på ICA) där det tex står: "du ska få en frukost på sängen" "du ska få massage" osv, fast på ett gulligare sätt förstås.  

154904-65

Idag händer det inte så mycket förutom att Pablo snart kommer så vi ska äta våra bakelser. Sedan är det ju så mycket nytt på tv ikväll och mitt älskade top model är tillbaka!
20:00 - Man in trees
21.00 - top model
22.00 - lustgården
och alla program är på 3an. Så ikväll blir det till att sitta framför tv:n med popcorn och saft.

.
Postat av: malla

Oj, vad bakelsen ser good ut!
Jag har faktist också undrat varför man firar alla hjärtans dag?,hmm. Aja tyvär så kan ju jag ej tillbringa kvällen med min pojkvän eftersom jag är sjuk!..Hoppas att du ocj din kille har/får en underbar kväll tillsammans framför tven. Top model är BÄST!!! :) / malin

Postat av: Anonym

har hört att du och din kille gjort slut, är det sant?

2007-02-15 @ 17:42:00

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback