Alltid lika trevligt med pojkbesök

Idag när jag skulle gå till hemköp för att köpa lunch så kollde jag in i en tobaksaffär och såg att nya moore hade kommit ut, jag halvsprang mot tidningsställningen och började bläddra och där var jag, sida 83, damn girl ;) Tjejen jag tävlar mot är ifs väldigt fin, men får se hur det går. Vill du rösta kan du gå in på deras hemsida, rösta på mig ;) haha, nej rösta hur du vill :) (gå in och tryck på "stadskampen")

Dagen fortsatte som vanligt och jag märkte kläder och fixade lite i butiken. Har tyvärr fått reda på att det är fullt med sommarjobb där så ska försöka leta på någon annan Inter sport eller någon annan butik. Ska försöka skriva det där CV;t idag som jag inte har orkar innan.

Kom hem för ett tag sen efter att ha mött alicia och tagit en "promenad", åt middag med pelle och smågrabbarna och det var lika mycket skratt denna gång som förra. Alltid lika trevligt med pojkbesök :)

.
Postat av: :)

DEt går ju inte att rösta när man trycker där kommer det två andra tjejer, inte du ?

2007-02-20 @ 19:57:28
Postat av: Anonym

Skulle vara lydig men dom har inte din bild på stadskampen ännu. Lovar att rösta när jag hittar den.
Kram

2007-02-20 @ 21:07:54
Postat av: Michaela

Nej jag vet, bilderna kommer upp imorgon tror jag :)

/ Michaela

Postat av: Anonym

kommeru va sådär naken :|

2007-02-20 @ 22:29:10
Postat av: Mly

U will get my vote ;)

2007-02-20 @ 22:47:08
Postat av: hahahhahhah

omg. att du kan visa dig sådär naken, vad kan din kille säga om detta.

2007-02-21 @ 19:33:59
Postat av: MY

JAG HAR RÖSTA PÅ DIG NU =))))))))

2007-02-22 @ 16:02:02
Postat av: ,,,

alltså helt seriöst att man kan ta sådana bilder och vara stolt...shiet asso ! ingen självrespekt!

2007-02-22 @ 18:08:08
Postat av: Anonym

avensjuka, det är det ändå jag har att säga.

2007-02-22 @ 18:19:15
Postat av: :)

avendsjuka? omg..
Jag kan få hennes kille när ja vill...Säger bara det...Han håller på typ med 100 st hon märker inte gumman...Snälla öppna ögonen..:)! Eller föresten nej skit samma för de e roligare se andra tjejer me din kille..lite komedi ju. Dåliga killar de finns nu för tiden. O du har hamnar med 1 av dom värsta..!

Lycka till...du blev fin i bilden " böör"

2007-02-23 @ 10:56:46

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback