dagen och lite så

Väldigt ledsamt att lämna Intersport (som stavas ihop och inte med två ord haha), kommer sakna all rolig och trevlig personal. Speciellt Danne, Matte, Linda, Maria och söta Andreas ;) och alla andra också, så snälla. (När jag har mer tid så ska jag skriva en "utvärdering" av Intersport)
Dagen har gått ganska långsamt, när jag kom hem åt jag och sen kom Pablo, sitter och tittar på Miami vice men den är dålig, fattar ingenting så jag ska ta mig ett varmt bad snart, fryser som bara den.

Dagens frukost: Limpa & oboy
Dagens kläder: Jeans & tjocktröja
Dagens låt: Radio; mix megapol (på Intersport)
Dagens dusch: Imorse
Dagens frisyr: Nytvättat uppsatt
Dagens smink: Foundation, mascara, rouge & allt det vanliga..
Dagens händelse: Sista dagen på Intersport
Dagens planer: Café
Dagens vill ha: Mina nya gympaskor
Dagens saknad: Intersport :(
Dagens drog: Thaimat
Dagens tråkigaste: Miami vice
Dagens finaste: Danne och Andreas
Dagens måste: Göra cv
Dagens dricka: Cola
Dagens köp: MAT!
Dagens mat: Thai - Grillade kycklingspett med jordnötssås & ris
Dagens sjuka: Ingenting
Dagens kärlek: Intersport
Dagens mående: Irriterad som fan!

.
Postat av: Anonym

får jag ta de den där listan? =)
Kram!

Postat av: Michaela

självkart :)

/ Michaela

2007-02-24 @ 13:43:38
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback