en dag på östermalm

En heldag i stan idag, så härligt. Det började med att jag åkte in och mötte Angelica i stan för att hämta pengar. Gick sedan till Pablos jobb och han tog rast och gick på en fika med mig, på John Chris Café blev det varsin te :)  Dagen fortsatte sedan med att jag mötte mamma och vi vandrade upp till östermalmstorg för att kolla på balklänning. Hittade en väldigt fin corallfärgad men den var liksom för mycket. Så vi gick till Cattis ist och hittade en fin mörkgrön klänning som jag köpte, men den behövdes sy in lite så den är hos en sömerska nu. På Cattis köpte jag också en väska.
Efter mycket vandrande så blev det middag på en Thairestaurang och vi blev väldigt mätta och belåtna.
Dagen slutade på lindex där jag köpte en vit tunika.

                       
 

Måste bara säga att när vi gick på östermalm såg vi ett gäng överklassbarn, och då menar jag verkligen ÖVERklass, deras kläder var i alla möjliga märken och det märktes t o m på hur ena tjejen höll i sin cigarett, nej jag blir så iriiterad haha.

.
Postat av: Anonym

Guuuuud vilken fräsch väska.

Hur mkt gick den på? :)


Btw.. Sjukt bra blogg!

2007-02-27 @ 22:15:31
Postat av: Anonym

HAHAHA msn o din blogg i bakgrunden du e ju för mycke!! trots allt en kul blogg många underliga tankar man har om dig:S

2007-02-28 @ 01:43:02
Postat av: ellie

hejdär. ville bara säga att tunnikan var sjukt snygg! har läst din blogg ett tag var bara tvungen å kommentera höhö, kram!

Postat av: Anonym

ÄLSKAR DIN BLOGG! JAG KÄNNER DIG KNAPPT ÄNDÅ ÄR DEN SUVURÄÄÄÄÄÄÄÄN TJEJEN :D

2007-02-28 @ 14:35:22
Postat av: Madde : )

Oh jag kollade på den där tunikan i grått :) Sjukt snygg :)
Hm stora överskrifter? Du menar namnet på blogginläggen typ? :) Du ändrar bara antal px i stilmallarna, under "Entry headers" tror jag det heter :P Svårt o förklara.

2007-03-01 @ 13:48:35
URL: http://maddiies.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback