en tokig måndag

Haha det har varit en väldigt rolig dag idag. Det började med väldigt många nya rykten, bla att timmy, ali och mohammed (och några till) hade det väldigt kul på kryssningen dom var på, blev tydligen väldigt mycket ligg på båten med många olika tjejer. Sen viskade någon i mitt öra att mohammed hade fått in något på fel ställe, men det får man ju tro vad man vill om :p

Sedan var det fan veckans kommentar av Timmy idag på filosofin, en tjej i klassen, J. sade något inför klassen och blev knallröd i ansiktet, och timmy får ur sig; har du solat J. ? haha skittaskig ju :D

Och en annan liten rolig sak som hände var när jag, angelica och mamma var i ringen (skanstull) och hade shoppat lite. Vi skulle just gå mot tunnelbanan när vi gick förbi ett "fjortisgäng" som stod vid utgången på ringen och en tjej fixar med sin luva och mamma råkar stöta till henne och hon halvskriker:
- vad fan gör du jävla kärring!
Och angelica vänder sig om:
- vad fan säger du?
Och mamma vänder sig om och bara stirrar och jag kommer fram:
- vad fan håller du på med? vad säger du?
haha angelica var så jävla sur så mamma fick stoppa henne och sa:
- skit i henne, det är bara en liten skitunge.
och så gick vi. det var lite skojj haha.

En sak till bara som eleonor berättade idag. Hon skulle gå in till tunnelbanan när en ungdom gick in i en tant och tanten vänder sig om och säger:
- Se dig för din jävla tjockis! SKÖN TANT!!!

.
Postat av: eleonor

haha din fjant, det var ju jag som sa det sista :D

Postat av: Michaela

hur skulle jag kunna veta det? :p

/ Michaela

2007-02-06 @ 14:48:46
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: eleonor

haha för att du va där när jag sa det kanske :D

2007-02-06 @ 17:04:37
URL: http://eleonor.webblogg.se
Postat av: Michaela

Nu händer jag inte med? haha

/ Michaela

2007-02-06 @ 17:57:06
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Anonym

lär dig svenska människa

2007-02-09 @ 12:03:05

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback