klänningar & bikinisar

fin klänning
Ja rött är absolut min nya färg. När jag är och kikar lite i stan så dras mina ögon alltid till rött. Tycker ifs att rött är j*vligt sexigt på brunetter. Den här klänningen har en perfekt längd. Det finns många fina röda klänningar som jag har fastnat för, tex;
denna från ichi som kostar 249 kr. Jag gillar också den lilla från FCUK för rea-priset 495 kr. Haha jag vet, jag gillar "stickat" :)
Och ja TACK till dessa bikinisar; 1, 2, 3, 4 alla bikini och klänningar och från nelly.se.












.
Postat av: Anonym

snygg klänning, men fan, modellen bär verkligen inte upp den, vilken hemsk hållning bruden har..

2007-02-25 @ 23:42:27
Postat av: Anonym

Du måste också klara av att fylla bikinin, gör du det?:P /some1else

2007-02-26 @ 10:23:02
Postat av: Michaela

Jag håller med om att tjejens hållning är usel.

Och jag får ta en mindre Bh-storlek så fyller jag nog upp den :)

/ Michaela

Postat av: eliza

jätte fin=)

2007-02-28 @ 08:56:22
URL: http://eliza.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback