min kvinnliga/manliga sida

Min kvinnliga sida:
[  ] Köpt en hårfön?
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[ x ] Pratat känslor?
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder?
[ x ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[ x ]Ringt upp en person utan konkret syfte?
[ x ] Funderat på namn åt mina barn?
[  ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[  ] Druckit Cosmopolitan?
[ x ]Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ]Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[ x ] Känt mig sugen på en kopp te?
[ x ]Känt glädje över att få blommor i present ?
[ x ]Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[ x ] Blivit arg utan anledning?
[ x ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[ x ] Pratat skvaller?
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det?
[ x ] Kramat en kille?
[ x ] Dansat?
[ x ] Bakat åt dig själv?
Totalt: 19 poäng


Min manliga sida:
[ x ]Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[  ] Ätit en blodig stek?
[  ] Läst en biltidning?
[  ] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[ x ] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[  ] Skött grillen under en grillfest?
[  ] Läst en bok av Jan Guillou?
[ x ] Läst ett nummer av slitz?
[  ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[  ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[  ] Gått på en Ulf Lundell-konsert ?
[ x ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[  ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[ x ] Diskuterat bröst?
[  ] Gjort lumpen?
[  ] Läst nick hornby?
[  ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[ x ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
[  ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?
[  ] Lagat någonting på egen hand?
[ x ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[  ] Tävlat i att dricka öl?
Totalt: 7 poäng


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback