nej det har vi inte

Idag har det inte hänt så mkt, vart på pratkiten och sedan åkte jag till läkaren för att kolla min axel. Åkte sedan hem och lagade mat till familjen och kom nyss hem från en promenad med åsa, det var välsigt länge sen vi sågs och vi skitsnackade lite och jag kollade hur läget var i bajenlaget.
Tänkte ringa Raida och kolla om hon ville ses ett tag så ska nog snart göra det, tänkte kanske åka hem till Pablo sen men får se hur det blir med det.  För alla er som undrar, på pa, här i bloggen, osv så har jag och pablo inte gjort slut. Vi har haft det lite svårt men vi är fortfarande tillsammans. Orkar inte gå in på detlaj vad som hände, vissa kanske redan vet, andra inte. Det går ju rätt fort mellan folks munnar när det händer saker.

Idag fick jag hem min klänning som jag beställd från H&M och jag ska visa en bild imorgon , den är jättefin.

.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback