Oscarsgalan

Vaknade av att väckarklockan ringde kl: 08.45 och Pablo skulle upp och jobba men som vanligt fick jag stänga av den där jävla klockan och se til att han kom upp. Kunde därefter inte somna om så jag låg och sussade lite.

Gick upp för ett tag sen och syrran ringde och sa att jag skulle möta henne i stan vid 2,3 tiden så jag gick upp ur sängen och satte mig här.
Idag ska jag och mamma in och kolla på balklänning till mig, det ska bli väldigt skojj.

Tittade igenom lite klänningar på röda mattan från oscarsgalan i söndags och hittade några fina sådana :)
        
                              

.
Postat av: Emilia

Beyonce är så snygg i sin blåsa!

Postat av: aotfitt

beyonce är väldigt vacker där,
cameron med och j.lo :D

ha en bra dag ! :D

2007-02-27 @ 18:32:37
URL: http://aotfitt.blogg.se
Postat av: Miccie

Tycker personligen att Beyonces var en riktig sådan man skulle kunna tänka sig själv :D

2007-03-04 @ 18:22:04
URL: http://michellebostrom.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback