varför plugga så sent?

Och så började skolan igen, inte för mig då eftersom att jag är sjuk. Tror att pappa har smittat mig för jag bara hostar och hostar och kan inte sova.

Igår vaknadejag hos pappa igen för andra gången på ungefär 2,3 månader men det känndes bra. Evelina väckte mig då igen genom att dra mig i tån och sa att hon ville spela tv-spel och eftersom att jag inte kunde somna om så gick jag upp och spelade med henne. Gjorde inte så mycket på dagen, gick hem till mamma efter ett tag och tog ett bad och smörjde in mig i dove´s hudkräm-brun-utan-sol och sedan kom pablo helt oväntat och det är ju alltid lika trevligt. Vi väntade på att mamma skulle komma hem för att sedan titta på Narnia, som är så bra!

Kunde inte sova på hela natten, bara hostade och hostade. Jag skulle chansa på att jag sov ungefär 3,4 timmar bara. Mamma tyckte inte att jag skulle gå till skolan så jag är hemma nu, satte mig och pluggade för ett tag sen men jag förstår riktigt inte varför, jag kommer ändå inte att klara omprovet i internationell ekonomi (med kärringfittan till lärare). Jag blir faktiskt lite irriterad på mig själv, förstår inte varför jag jämt börjar att plugga till ett prov ungefär 4,5 dagar innan det är. Nu ska jag t ex lära mig 4 kapitell på 3 dagar och i det ämnet så är det hopplöst!



 


.

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback