go mickis go?

MIna vänner, varför bli så sura, bara för att jag inte skriver så behöver jag väl inte radera bloggen, det är ju minnen ffs ;)

Anledningen till att jag inte skriver så mycket är för att jag jobbarungefär jämt och jag tror inte att ni vill läsa om hur jag har det på jobbet varje dag. Visst åker jag på mina shoppingturer, är med vännerna och P men det är ungefär det. Men vi gör en deal, jag försöker skriva nu tills jag åker till Grekland om 2 veckor och så får vi se om ni tycker det är kul att läsa eller inte, vad tycks, låter det okej?





Är det bara jag som tror att killar har något allvarligt fel i sitt huvud, dom får göra saker, men det får inte vi. Snackar dom med någon tjej så är det bara kompisar men snackar vi med någon kille så måste vi genast flörta, orkar inte, bara dra!

Idag vaknade jag upp hos P vid ungefär 12tiden. Skickade iväg ett sms till R och bad henne möta mig på en kopp te och cigg på hennes bakgård, så där satt vi i ungefär 2 timmar och babblade om det vi alltid babblar om.
Som ni vet så flyttade jag ju inte med P och hans familj men jag är här hela tiden ändå, eller ja, nästan iaf. Ibland är det skönt att bara vara hemma för sig själv. Pappa, A och E har åkt iväg till gotland för att hälsa på kusinerna och mamma är hos sin pojke så jag är ensam hemma i 2 veckor, nån som vill komma på fest? ;)

.
Postat av: anonym tjej du ej känner som diggar dig

Jaa låter jättebra:D känn inte att du måste skriva mickan känn ingen tvång! jag menar vill du inte så vill du inte, men skriv gärna:d för du är så braa! Hhaha välkommen tillbacka kanke man skall säga då? i allafall de närmaste
dagarna? puss

2007-07-19 @ 17:24:37
Postat av: Jozzo

hellu tack :) vart i grekland ska du?

Postat av: Jennifer

Hemmafest?

2007-07-19 @ 20:43:51
Postat av: Malin

Åker du till Grekland med familjen eller vänner? .:D

2007-07-22 @ 00:14:51

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback