sex

Gud vilken roli dag det var på jobbet idag. Och gud så söt min pojke är. Och gud så trött jag är.

Sitter just nu och väntar på att P ska ringa så jag kan gå ner och öppna dörren åt honom, men han verkar vara ute länge hehe. Själv sitter jag som en nörd och spelar golf på jippii.se under namnet "bara golf", så titta gärna förbi och utmana mig ;) jag är grymm, bara så ni vet!


Sex
Vissa har gjortdet, andra har inte gjort det, men det spelar ingen roll, för att alla tänker på det, pratar om det. Vi pratar om hur-vill-du-att-första-gången-ska-vara och vi har det berömda vem-i-klassen-har-störst-snacket som alltid slutar i totalt skrattanfall - btw, snoppar är inte snygga. Sedan har vi också vem-tror-du-har-gjort-det-med-vem-snacket som alltid är lika kul. Men om vi återgår till det här första-gången-snacket så kan jag berätta att jag hade tänkt mig det i en stor vattensäng med röda sidenlakan och ljus och musik (ganska orginelt) men icke sa nicke. Nu när jag har berättat hur jag ville att det skulle vara - min bli-av-med-oskulden-dröm - så kan väl ni berätta om era drömmar, hur är eller var dom? Ni får självklart vara anonyma :)




you know you love me :)

.
Postat av: Miccie

Din dröm blev min sanning michaela! :D dock inte första gången.
Hur mår du föresten? Hade du det bra där borta? :)

Postat av: -

Första gången- Jag älskade honom, han älskade mig. I min säng på natten. Det var precis så som det ska vara. Annars hade det nog varit mysigt att göra det vid en strand under stjärnhimlen, men d kanske är för avancerat för första gången, eller?

2007-06-24 @ 19:58:03
Postat av: Emma klassen

Hej mickan.. När du ser detta så kan du väll slå mig en pling, du har ju nämlingen min locktång oh jag skulle verkligen behöva den :)

2007-06-24 @ 22:13:55
Postat av: top Chic.

Snoppar är visst snygga, så länge de är väl ansade, lite lätt solbruna, lena, har ett rosafärgat vackert ollon som en lollipop och har bra proportioner. Haha.

2007-07-02 @ 18:20:43
URL: http://topchic.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback