studenten

Nu är jag hemma hos mamma, har just ätit nudlar med kycklingsmak.

Igår hade vi champanjfrukost hemma hos Bella kl 08.00 och det blev jordgubbar, vattenmelon och champanj förstås. Efter att alla hade fått i sig lite frukt och dricka så begav vi oss till skolan.

    


09.30 - Samling i klassrummet, få information om dagen och skriv lite i mössorna.



10.00 - Alla samlas i aulan, rektiorn pratar och lärarna tackat sina klassen med sånger som dom gjorde. Våra mentorer och fotboll/handbolls-tränare sjöng en sång de hade gjort med "just idag är jag stark" som bakgrundsljud och avslutade med att hela vår klass sjöng "just idag är jag stark" - jag grät.

 


11.15 - Lunch i matsalen, vi satt klassvis. Här höll några elever tal och vi från fotbollen höll ett tal till våra fotbollstränare.



12.30 - säga hejdå till lärarna som stod på rad utanför matsalen. Många tårar rann då.

13.00 - Till aulan igen. Sång från estekerna. Stependium delades ut och vi sjöng nationalsången och studentsången.

13.30 - Samling i klassrummet och säga hejdå till mentorerna. Skrev även då i mössorna.

13.50 - uppställning inför utspringet, vi sprang ut på 6e plats.



14.00 UTSPRING!

Jag fick grymt mycket gossedjur att hänga runt halsen och champanj och blommor :) Efter att man gått fram till sin familj så drog vi ner till flaket och körde iväg, det är bland det roligaste jag har vart med om. Fast mina skot gick sönder, dom är svarta nu haha. Så fort man mötte ett annat flak så fick man öl och champanj över hela sig, mysigt värre.

         


När jag väl hade kommit hem så väntade släkten och några vänner. Mamma hade gjort jättefint här hemma med ballonger och konfetti. När alla had ekommit så åt vi co hsendan öppnade jag presenterna, fick smycken och pengar och blommor och böcker :D

Klockan 20.00 åkte jag och Pablo till min slutskiva och där var vi ett tag, åkte hem vid 01.30 för jag hade typ blivit sjuk :/ Hostade som bara den och frös :( men jag hade kul ändå. Bilder från det kommer senare.

.
Postat av: catti

Åååh garttis! Längtar tills min student!

Postat av: Anonym

GRATTIS :D

2007-06-03 @ 12:01:41
Postat av: Anna-Lena

JÄTTE GRATTIS OCH HA EN SKÖN SOMMAR VI SES

2007-06-03 @ 12:36:42
Postat av: Isabella

Grattis, :)

2007-06-03 @ 14:29:48
URL: http://www.sallee.blogg.se
Postat av: Anonym

bytte till kläder till flaket? vet inte hur jag ska göra, men klänningen lär väl bli förstörd om man har den på flaket va?

2007-06-03 @ 19:09:31
Postat av: Jennie

fin du var i din studentklänning, har ju likadan ;) fast jag hade min rosett knuten på framsidan :)

2007-06-21 @ 18:05:36
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: bella

wööö du o jag kickade fet fest på flaket! haha

2007-06-21 @ 19:38:00
URL: http://sexandthekrusboda.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback