usch för när planer ändras

Är det inte det värsta som finns när man planerar dagen innan (igår) att man ska åka till skolan och lämna tillbaka böckerna och sedan åka in till stan för att shoppa dagen efter (idag). Men när man vaknar så har man fått ett sms (av P) där det står "råkade få mig mig ditt busskort och bankomatkort, men planka till mitt jobb och möt mig där 5, älskar dig. puss" då blir man bara bläää! Och eftersom att detta hände mig idag så har jag bara haft det för tråkigt, gick upp och tittade på lite TV (har inte ens en aning om vad det var jag såg), tog sedan ett bad och läste lite (men det blev tråkigt fter 5 minuter så då gick jag upp) och nu sitter jag här. Det enda som jag kom på som fick mig på lite bättre humör var att det är ganska fint väder, men sen kom jag på att jag inte kommer att gå utanför dörren förens vid 4 och då är det säkert kallare, så då försvann min lycka.

Nej, nu går jag och målar naglarna ist, take care!

.
Postat av: Emma

Usch, vad dagen började tråkigt! Men det är många timmar kvar innan det är sovdags så kanske kan kvällen bli bättre! Du får helt enkelt kräva en liten present som plåster på såren! /Emma

Postat av: Anonym

Hej mickan !
måste säga att du var jättevacker både på balen och studenten och att jag hoppas att värmen var kvar när du skulle ut .P hehe.
jag undrar bara hur tusan det är man förstorar bilderna sådär när man klickar på dom?
tacksam för svar.
sköt om dig / kram

2007-06-05 @ 08:19:25
Postat av: Michaela

SVAR; När du ska lägga upp bilderna så kickar du in att dom ska vara "miniatyrbild", då blir dom så :)
KRAM MICHAELA

2007-06-05 @ 09:23:04
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback