1 år idag

1 år med Pablo idag, vi ska ut och äta på en grekisk restaurang och spela biljard. Eftersom att jag vann när vi spelade på vår första date så vill han ha revanch :p Men jag känner mig stark och kommer nog vinna idag igen ;) haha

Har vart på dansen idag jag vi började med hip hop. Dancehall är roligare enligt mig men har ju inte gett det en chans ännu. Ska snart hoppa i en dusch, skriver mer om vår kväll senare.

.
Postat av: eleonor

grattis, eller vad man ska säga :) hoppas ni får kul ikväll! <3

Postat av: Lisette

lycka till älskling.. och ha en underbar kväll tillsammans med din man :) ni är så sööta !
fast säg inte att jag har hoppat i hans säng (a) hahaha

2007-03-10 @ 16:18:23
Postat av: Michaela

Tack flickor, ni är underbara <3

2007-03-10 @ 17:00:55
URL: http://michaelal.blogg.se
Postat av: Lina

dancehall är så jväla kul ^^

2007-03-10 @ 17:50:25
Postat av: Anonym

vad söt biljard och grekiskt ha så kuul, skriv seeeeen :D:D

2007-03-10 @ 18:51:29

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback