beeptest

Beeptestet idag klockan 08.15, fy fasen. Trodde väl att jag skulle gå av nångång vid nivå 6 eller 7 men klarade mig ändå till 8:5 och är väldigt nöjd eftersom att jag inte tränar längre (för er som inte vet vad beeptestet är så är det ett konditionstest där man bör ligga på ca 9-10 om man tränar och är tjej). Sebbe den jäkeln "vann" och gick av på 13:5 eller ngt sånt, snacka om kondis :)

Idag är det mitt kära girlylicious som ni får höra om varje onsdag haha. Även den är kvällen blir spenderad hos Pablo eftersom jag inte orkar åka hem. Glömde mina läxböcker här igår (en ursäkt för att komma tillbaka? haha nej.) så åkte hit efter beeptestet. Hade ju 3 timmar hål så ingen orkade vänta.
Jo, jag såg första avsnittet av Meen in trees men nu har jag kommit av mig, någon som brukar se det och tycker att det är värt att börja titta på igen?

Nej nu blir det lite plugg, och sedan ska jag sätta mig ner och titta på Mean girls, så bra film.

.
Postat av: Cassie

Haha, jag verkligen avskyr beeptest. Brukar lägga av på typ andra bara för att liksom (;

Postat av: Anonym

hahaha sancka om att du har fritid över. Att ha tid över och kolla på en film har jag knappt på helgen så mycket plugg får vi!=O

2007-03-21 @ 17:46:18
Postat av: Karin

tack:) nej på söndag säger alla :)

2007-03-21 @ 18:33:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Tesan

Usch, jag hatade beeptestet när vi hade det på högstadiet. Usch!
Du var ju riktit duktig!

2007-03-21 @ 19:14:41
URL: http://tesans.webblogg.se
Postat av: Lida

nej, jag vill inte göra deXD
ja visst är den:)

2007-03-21 @ 20:23:02
URL: http://independens.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback