jag babblar när jag har tråkigt :p

Gud vad jag har tråkigt, kan klockan bli 21.00 snart.
Pablo är ute med ertan, usch! Melissa har inte kommit hem ännu så vi har inte hunnit titta på filmen, får kanske göra det efter Lustgården, om man orkar så att säga.

Har verkligen börjar längta efter studenten nu, vet inte exakt hur många dagar det är kvar men jag har den iaf den 1 juni. Studentskivan för min klass är den 23 maj så säg till om ni vill komma, det blir säkert skojj. Hoppas verkligen att det är varmt och soligt när jag tar studenten, regnar det kommer jag gråta. Det är det värsta som skulle kunna hända. När tar ni alla andra 3or studenten? Jag har hört vissa som tar den 13e :O sent som fan!

Nej nu ska jag titta på pokerfejs, ha en trevlig kväll gott folk :)

.
Postat av: Karin

detsamma:)

Postat av: Besatt?

Du skriver om "din" kille 24/7 inget annat för dig? Besatt? Aldrig haft ett förhållande förrut? Synd att du skriver om "din" kille helaa tiden så tycker jag synd om dina kompisar om du nu har du babblar om han hela tiden säkert SYND! och du leker bästis med hans familj shit bruden du är för på snubben FÖR PÅ! inte så konstigt att han & hans familj är så trötta på dig :S Öppna ögonen bruden

2007-03-14 @ 21:06:22
Postat av: lisette

hehe okej, vå får ta och kolla på de någon dag :)

2007-03-14 @ 21:53:14
Postat av: Anonym

tar den 30e maj :D

2007-03-14 @ 22:13:05
Postat av: Anonym

haha såg att du snodde min lista :D och seriöst, vad är det för patetisk brud som skriver en massa skit i din blogg? avundsjuk kanske? blir så irriterad på sånt. ha det bra,

ida victorsson- om du kanske kommer ihåg? :)

2007-03-14 @ 23:20:51
URL: http://peutetre.blogg.se
Postat av: Maria

Jag tar studenten 31 mars, längtar oxå :)
Även fast jag kommer sakna min klass..

2007-03-15 @ 09:45:25
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Anonym

"Besatt?" haha det är nog snarare DU som adrig haft en kille.. det är väl klart att man vill ha god kontakt med sin pojkväns famlij?
du verkar inte alls veta hur det är att ha ett seriöst förhållande.. suck på sådana som dig!!

2007-03-15 @ 17:48:12
Postat av: Anonym

Klart man vill ha bra kontakt med pojvännens familj men inte vara en som stör hela tiden och är på hela tiden tror du de inte stör sig då eller? HAHA

2007-03-16 @ 19:50:07

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback