lååång dag

Igår sov jag hemma och skulle in till farsta men först var jag tvungen att åka till gubbängen för att hämta mitt legg som Ida hade lånat. Åkte sedan vidare till farsta och hämtade mina skor, adidis svarta och sa hej till mina gamla "arbetskamrater". Sedan mötte jag upp Lizzan i Medis som av någon anledning fött för sig att vi skulle mötas i gullmars, och eftersom att ingen hade pengar på sin mobil och bara kunde smsa så  tog det ungefär 15 min för henne att fatta att hon var fel HAHA. Men när hon väl kom till Medis så åkte vi hem till Pablo för att hämta hans fotbollskläder. Efter lite hopp i sängen och en risifrutti så åkte vi in till stan, lämnade Pablos kläder och gick vidare för att lämna in mitt cv i några butiker, B la H&M, Gina tricot, Adidas, Stadium mm. Ska lämna in mitt cv till donken som sista utväg om inga andra hör av sig, måste ju ha pengar till resan med Pablo.
Dagen fortsatte med att jag träffade Ida i stan efter att Lizzan åkt hem. Ida följde med mig till Pablos tunering i Bromma och var där ett tag med mig. Pablos lag gick vidare, grattis älskling!

Idag har det inte hänt så mkt, vart på dansen och åkte sedan hem och snabbduschade. Åkte sedan till kusinerna för att äta middag och nu sitter jag här hos mamma. Andra-chansen idag! Hejja Jimmy och Nanne :D

.
Postat av: Mly

Såg dig på s.83, finfint ;)

Postat av: Anonym

mm tycker jag med!

2007-03-03 @ 23:31:38
Postat av: Anonym

hon heter NANNE, inte NANNA!

2007-03-04 @ 20:23:42
Postat av: Michaela

Oj skrev fel, tack :)

/ Michaela

2007-03-04 @ 21:24:54
URL: http://michaelal.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback