sanningen

Fick nyss reda på att jag ska få fem nummer av vecko revyn av mamma, blev då på lite bättre humör som tur är.
Har just gått upp ur ett bad där jag läste min nya cosmopolitan där det är en artikel om "sexigast i norden" där  Linus Thörnblad svarade på frågan Vilket råd vill du ge tjejer om killar? Och hans svar var "Tjejer, lita inte på killar! De är med 99% säkerhet inte ute efter att bara vara era kompisar." Okej, där fick vi sanningen tjejer, äntligen en kille som verkligen kan snacka ut haha.

Nej nu ska jag gå och smörja in mig i Dove brun utan sol.

.
Postat av: jaaap

Va bra att du har öppnat dina ögon!!

2007-03-16 @ 18:27:13
Postat av: Anonym

Sånt killar är de kan ge dig himmlen & stjärnorna men killen delar med sig till andra också

2007-03-16 @ 19:51:09
Postat av: Anonym

LIVET ÄR SVÅÅRT.. DET ÄR BARA ATT INSE SANNINGEN FAN!!

2007-03-30 @ 00:22:45

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback