söta väskor

image137


De här små väskorna är ju bara för söta. Dom går att hitta på
magaret nicole. Tänkte kanske be mormor sticka en, eller så får jag ta tag i det själv, det är en söt ide. Den vita är också väldigt söt, men jag gillar rosa och brunt. 
Kan inte bestämma vilken som är sötast, men jag tror nog jag gillar den bruna mest! vad tycker ni?


.
Postat av: Anonym

jag gillar den bruna mest:)

2007-03-21 @ 11:37:25
Postat av: Jennifer

Hejsan.
du, kör på den bruna, btw e den stilen på väskan så sjukt söt! Men den vita blir ju oxå lättare smutsig, så ta den bruna :)

2007-03-21 @ 22:43:19
Postat av: emilié

den rosa är sötare. snyggare färgkombination som dessutom ser mer exklusiv ut. show some pink ;)

2007-03-28 @ 14:55:45

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback