studenten.. igen

Jag märker att jag skriver väldigt mycket om studenten men det är nästan det ända som finns i mitt huvud just nu, jag längtar så. Så nu får ni höra lite mer om det haha.

Har tänkt att köpa en lite billiagre klänning eftersom jag både har hört och sett att det är väldigt mycket öl, cider och champange sprutande/hällande över folk på flaken, så jag vill inte ha en dyr klänning som går sönder. Har hittat en jättesöt från halens.se som jag ska fråga mamma om jag kan få köpa när hon kommer hem. I samma vända hittade jag en tunika som jag skulle vilja köpa också :)

 

.
Postat av: Anonym

bodde 2km från ett ställe som hette platanias :)
http://www.fritidsresor.se/Resorts/travel.aspx?id=16694&cat=2|241&entry=29&dest=17&city=1047&type=cd&hotel=4354, hemsidan till stället vi bodde på. vart ska ni åka? :)
kram ida

Postat av: Anonym

jaså, vi åkte in till chania en dag faktiskt :) hur mysigt som helst. ganska mycket shopping, men mycket skit såklart - men det är det ju överallt. men det var skön stämning och trevligt folk iaf :) kram

2007-03-20 @ 22:14:33
URL: http://peutetre.blogg.se

Nå, vad har du på hjärtat? :)

Namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback